درسی از یک دانشمند

آبادانیها
درسی از یک دانشمند
ن : دختر آبادانی ت : دو شنبه 23 بهمن 1391 ز : 22:47 | +

     یک دانشمند می گوید : وقتی بچه بودم ، دلم می خواست دنیا را عوض کنم.

   بزرگتر که شدم گفتم دنیا خیلی بزرگ است ، کشورم را تغییر می دهم.
   در نوجوانی گفتم : کشور خیلی بزرگ است بهتر است شهرم را دگرگون سازم.
   جوان که شدم گفتم شهر خیلی بزرگ است ، محله ام را تغییر می دهم
.

   اما در این لحظه های آخر عمر می بینم که باید از خودم شروع می کردم.

اگر تغییر را از خودم شروع کرده بودم، خانواده ام، محله ام، شهرم، کشورم و دنیا را به قدر توانم تغییر می دادم .!!!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by abadaniha
This Template By Theme-Designer.Com